Idag finns en uppsjö av företag som erbjuder tjänster inom Google AdWords och att finna en byrå som möter ens behov och prioriteringar kan vara snårigt.
Så hur ska man tänka när man väljer AdWords-byrå? Är det alltid bäst att välja en stor, välkänd firma? Allt beror på hur omfattande din verksamhet är och vilka önskemål du har kring upplägget på samarbetet. Här listar vi tre fördelar som vi anser att vi som mindre AdWords-byrå har.
1. Som kund är du alltid prioriterad
En byrå, stor som liten, hålls flytande av goda kundrelationer och ett allmänt gott renommé. Kanske är just detta lite extra viktigt för den mindre byrån då det är vanligt, att nya uppdragsgivare tillkommer till följd av rekommendationer via word to mouth. För större byråer är det sällan de mindre kunderna som genererar mest vinst, vilket kan påverka hur uppdraget prioriteras. Som mindre byrå, är varje enskild kunds upplevelse av stor vikt och vi tar oss bara an uppdrag där vi vet att vi kan skapa resultat.
2. Personligt bemötande
Kontakten med den mindre byrån blir alltid personlig och direkt med den som ansvarar för uppdraget du delegerat. Tar du kontakt får du alltid svar från personen som arbetar med ditt ärende och är fullständigt insatt.
3. Inga kostsamma kontorslokaler
Vi har valt bort dyra kontorslokaler och bedriver arbetet från privat logi. För dig som kund innebär detta en försäkran om att pengarna du betalar fokuseras på områden som är relevanta för dig.
Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer om hur vi arbetar!